Shop Mobile More Submit  Join Login
maria Holic Matsurika 2 by shuichimeryl maria Holic Matsurika 2 by shuichimeryl
congratulations! maria holic will have second season!


me as Matsurika Shinōji
photo thx 1002


we will cos again = =b .....
couple photo!!yuri!!!! I WANT YURI!!!TAT

matsurika cn shuichi :iconshuichicos:

Mariya Shidō cn 1002 :iconshuichicos:



---------------------------


we love maria holic~XDD
Do you see the new season?


more photo about mariaholic
MARIA HOLIC
Add a Comment:
 
:iconc0rwyn:
c0rwyn Featured By Owner Mar 5, 2013
Super cute. :blowkiss:
Reply
:iconmikusempie:
MikuSempie Featured By Owner Mar 30, 2011  Hobbyist
Cuuute *______*
really beautifully *w*
Reply
:iconshuichimeryl:
shuichimeryl Featured By Owner Mar 30, 2011  Hobbyist Photographer
thank you
Reply
:iconmmetalground:
MMetalgRound Featured By Owner Jan 5, 2011  Hobbyist Photographer
dang, this is really awesome! Yuri can't wait. LOL
Reply
:iconshuichimeryl:
shuichimeryl Featured By Owner Jan 6, 2011  Hobbyist Photographer
yes! Yuri can't wait!!!
Reply
:icondubzac58:
dubzac58 Featured By Owner Jan 4, 2011  Hobbyist General Artist
Wow a knockout you are. this is a personal :+favlove:
Reply
:iconxibei:
xibei Featured By Owner Jan 3, 2011  Hobbyist Digital Artist
很不错嘛(つд⊂)(其实我第一反应竟然是战场女武神2333
Reply
:iconshuichimeryl:
shuichimeryl Featured By Owner Jan 3, 2011  Hobbyist Photographer
战场女武神!好吃皮的名字 我居然没有看过!
有空去科普一下。。。。
Reply
:iconxibei:
xibei Featured By Owner Jan 3, 2011  Hobbyist Digital Artist
嘛= =动画很一般啦……原作是游戏……(虽然我没玩过
Reply
:iconshuichimeryl:
shuichimeryl Featured By Owner Jan 4, 2011  Hobbyist Photographer
喔~~游戏白痴飘过= =
Reply
:iconmikorio:
Mikorio Featured By Owner Jan 3, 2011
萌妹子萌妹子啊啊啊!! 假髮顏色好原版! 鞋子萌啊~

求那張瑪利亞撕茉莉花衣服露胸圍的圖啊啊, 但是大概不行吧。。。因為要撕衣服。。。
Reply
:iconshuichimeryl:
shuichimeryl Featured By Owner Jan 3, 2011  Hobbyist Photographer
撕胸!!!妹子 我掩面了~~~~ 有点舍不得围裙>////<拍照前自己通宵赶制的呢
Reply
:iconmikorio:
Mikorio Featured By Owner Jan 4, 2011
啊啊啊, 自己制衣大好! 同手工派握爪! 果然不舍得啊。。。 我懂得。 慢等玛利亚片~
Reply
:iconshuichimeryl:
shuichimeryl Featured By Owner Jan 4, 2011  Hobbyist Photographer
!嗯~~~抱住!!虽然背面挺丑 但是照相还是很满意!
Reply
:iconyashiro-sama:
Yashiro-sama Featured By Owner Jan 3, 2011
i love your shoes!!!XD
nice pic!
Reply
:iconshuichimeryl:
shuichimeryl Featured By Owner Jan 3, 2011  Hobbyist Photographer
thx~
Reply
:iconmartychan96:
Martychan96 Featured By Owner Jan 3, 2011
You're so cute!
*love Matsurika*
Reply
:iconshuichimeryl:
shuichimeryl Featured By Owner Jan 3, 2011  Hobbyist Photographer
thx! I love matsurika too 33
Reply
:iconmartychan96:
Martychan96 Featured By Owner Jan 4, 2011
:heart:
Reply
:iconseke-ume:
Seke-Ume Featured By Owner Jan 3, 2011
Nice~!
Yes !SOME Yuri please *nosebleed with the thought of it*

*pls note that I'm not a prev *w*
Reply
:iconshuichimeryl:
shuichimeryl Featured By Owner Jan 3, 2011  Hobbyist Photographer
next time~~~ i catch a cold, so next week i can't take photoTAT~~~~
Reply
:iconseke-ume:
Seke-Ume Featured By Owner Jan 4, 2011
*w* !!! I'll be looking forward to !
So......Get well soon ~!!!
Reply
:iconrogueangelalan:
RogueAngelAlan Featured By Owner Jan 3, 2011  Hobbyist Digital Artist
cute ^^
Reply
:iconfabism:
fabiSm Featured By Owner Jan 3, 2011
really nice sosplay shot!
Reply
:iconschenizielo:
Schenizielo Featured By Owner Jan 2, 2011
really? does this series have its second season? great~
and nice cosplay btw XDD b
Reply
:iconshuichimeryl:
shuichimeryl Featured By Owner Jan 3, 2011  Hobbyist Photographer
I saw the news two month ago. it will be come in april.!! i hope that is really news!XDD
Reply
:iconschenizielo:
Schenizielo Featured By Owner Jan 3, 2011
ohh yes~ (just after read spring 2011 anime)
Reply
:iconchika-sakura:
Chika-Sakura Featured By Owner Jan 2, 2011  Hobbyist General Artist
Wow!!! You look great!! ;)
Reply
:iconshuichimeryl:
shuichimeryl Featured By Owner Jan 3, 2011  Hobbyist Photographer
thx!
Reply
:iconmoontecker:
moontecker Featured By Owner Jan 2, 2011
cute xDD
Reply
:iconshuichimeryl:
shuichimeryl Featured By Owner Jan 3, 2011  Hobbyist Photographer
thx~
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 577 × 1200




Details

Submitted on
January 2, 2011
Image Size
722 KB
Resolution
577×1200
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,926 (3 today)
Favourites
123 (who?)
Comments
31
Downloads
409

Camera Data

Make
Canon
Model
Canon EOS 500D
Shutter Speed
1/790 second
Aperture
F/3.2
Focal Length
50 mm
ISO Speed
800
Date Taken
Dec 28, 2010, 4:48:07 PM
Software
Adobe Photoshop CS4 Macintosh
Sensor Size
2mm
×